bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online Pe HaiSaRadem.ro vei gasi bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online. Nu ne crede pe cuvant, intra pe HaiSaRadem.ro ca sa te convingi.
- expertiza - kilometrul 7 - forum -

Click aici, pentru a lăsa comentariu Dv.


Conducând mașina personală de la Suceava spre Fălticeni, am fost implicat în accident cu dacia papuc condusă de Paul Blaga, la intrare în localitatea Cumpărătura.

În urma accidentului, o fată a decedat, 6 persoane au fost rănite din care una mai grav, și ambele mașini peste 50% avariate.

Neconcordanțe din această expertiză, mi-au adus acuzația de omor din culpă,
după 5 luni de la accident.

Expertiza accidentului a fost făcută de expert judiciar Ragusitu Nicolae, de la Tribunalul Suceava.

Papucul venea din față, pe dreapta sensului meu de mers.
Am tras tare stânga de volan să-l evit.
Această schiță prezintă o simulare cum s-a întâmplat accidentul, din momentul când am fost nevoit să acționez spre evitare.



În continuare prezint Expertiza făcută de inginer Ragusitu Nicolae - expert tehnic auto judiciar, de la biroul de expertize judiciare Tribunalul Suceava, expertiza accidentului în care am fost implicat.

Expertiza: (pag-1, pag-2, pag-3, pag-4, pag-5, pag-6, pag-7, pag-8, pag-9, pag-10, pag-11, pag-12, pag-13, pag-14,)

Acuzația de omor din culpă mi-a fost adusă în urma celor două concluzii ale expertului.

- La 62 metri intrați în localitate, depășire viteză legală - viteza găsită prin expertiză 76,2km/h, și anume: încălcarea articolul 155 aliniatul 1.
- Manevra disperată de evitare stânga făcută - concluzia expertului -
încălcarea și a articolului 24 din regulament, care prevede ca autovehiculele se conduc pe partea dreaptă.

La fața locului s-au constatat: Urme de frânare ale papucului pe sensul meu de 14.8 metri începând de la 0,8 metri de axul drumului. (pag-5), Deplasări centru masă vehicule după impact
Dacia Nova 3,9 metri - 1260kg
Dacia Papuc 1,7 metri - 1335kg (pagina 9 rândul 3 și 9)

- Mă opun la cele afirmate de expert: Dacă ținem seama de legile fizicii acțiunea și reacțiunea, deplasările după impact ale vehiculelor, masele acestora fiind asemănătoare, papucul avea cel puțin viteza dublă în momentul impactului, rog ca cineva cunoscător să mă ajute cu un calcul la situația descrisă. Chiar dacă deplasările postcolizionale au fost de rotire, trebuie să se țină cont că la papuc a fost o semirotire în jurul centrului de greutate și, la mașina mea o semirotire și o deplasare laterală, la care s-a consumat mult mai mult lucru mecanic pentru a fi deplasată. Cred ca papucul avea cam 130 sau 140 km/h înainte de a frâna și aproximativ 100 sau 110 km/h în coliziune, asta din ce am văzut înainte de accident.

- expertiza din acest accident au dus la următoarele rezultate: -

Viteza Dacia Papuc
viteza inițială 77km/h - (pag 10 rândul 14) (calculat de expert)
viteza impact 60,7km/h - (pag 10 rândul 10) (calculat de expert)
viteza pierdută prin frânare 46,13km/h - (pagina 8 rândul 4) (calculat de expert)

- Comentez: ( nu înțeleg cum papucul a pierdut 46,13 km prin frânare )

4,19 secunde (calculat de expert) pentru 14,8 metri frânare. (pagina 11 răspuns la întrebarea 5)
de la viteza de 77km/h(21,38metri/sec) la 60,7km/h(16,86metri/sec)

- Cum poate afirma asta expertul, dacă papucul ajunge în impact după 14,8 metri frânare cu 60,7km/h(16,86metri/sec) ?
- ( 4,19 sec. ?, decelerând prin frânare de la 21,38 m/s la 16,8 m/s ? un vehicol face distanta de 14,8 metri în 4,19 secunde ? - a fost în realitate mai puțin de o secundă, încerc să mă abțin de la ceva înjurături )


distanța față de papuc când acesta a început să frâneze
89,6 metri (calculat de expert)

- Mă opun afirmațiilor expertului:( distanța a fost mică când a apărut papucul în fața mea, oricum mai mică de 30 metri )

- Prima neregulă în expertiză.
- în această expertiza (pagina 6 aliniatul 1), unde se afirmă că accidentul s-a produs pe sensul opus de circulație, afirmație care nu este adevărată, accidentul a fost pe axul drumului, mașina mea fiind trecută cu roata față stânga pe sensul celălalt, în timp ce papucul era cu trei roți pe sensul meu, asta se poate verifica după urmele de frânare fotografiate din dosar, frână roți față a papucului, nu după frânele spate acestea aproape nu existau deorece papucul nefiind încărcat repartitorul nu acționeză partea spate în totalitate.

- A 2-a neregulă în expertiză.
- tot la pagina (6 aliniatul 4), în expertiză este afirmația mincinoasă care susține că papucul era in depășire, ceea ce nu e adevărat, papucul făcea o cascadorie pe șosea, sau nu știu cum să mă exprim altfel, adică mergea șerpuit, sau din cauză că erau trei persoane pe două locuri față, a influențat pe șofer sa piardă controlul mașinii.

- A 3-a neregulă în expertiză.
- pagina 6 aliniatul 7, deraparea papucului dacă a existat intradevăr, nu s-a produs din cauza manevrei de evitare a acestuia, ci din cauza deplasării șerpuite in care acesta era angrenat.

- A 4-a neregulă în expertiză.
- măsurările de deformație la mașina mea și la papuc s-au făcut de aiurea, (adică nu conform cu realitatea), rezultatele de la (pagina 9 din expertiză), și nu s-a luat în calcul că, deși ambii șoferi la mașinile implicate în accident deși purtau centuri de siguranță, volanul papucului era mult deformat, pe când la mașina mea nu, și nu s-a luat în calcul că mașina mea era mai slabă constructiv (vechime 9 ani) iar papucul era nou și cu motor diesel.

- A 5-a neregulă în expertiză.
- La (pagina 11 răspuns la intrebarea 5), cea mai mare aberație a expertului este timpul în care papucul a parcurs distanța de 14,8 frânare, (atenție viteza inițială 77km/h și în impact 60km/h) se poate asta în 4,19 sec ?, și altă aberație ca mă aflam la 89.6 metri de papuc când a început el să frâneze. Imi spune expertul că vehiculele se conduc pe partea dreaptă la (pag 12 aliniatul 4), adică manevra mea disperată de evitare se poate încadra aici, se poate verifica după urmele de frânare a papucului unde a avut loc impactul, dacă îmi păstram banda și nu încercam evitare acuma nu mai scriam astea, eram nevinovat și mort, sau mort și vinovat.

După atâtea nereguli poate să spună expertul că viteza mea era de 76 km/h și a papucului de 77 km/h ?, oare aceste rezultate nu depind de corectele măsurători a deformatiilor mașinilor, a unei corecte folosiri a regulilor de fizică, acțiunea si reacțiunea, și a unui calcul de timp de frânare în funcție de viteza inițială si finală ?


- expertiza - kilometrul 7 - forum -
Experiza care ma acuza de omor din culpa, Aanicai Constantin
  În urma Expertizei făcută de Ragusitu Nicolae - expert judiciar din Suceava,
după 4 luni de la accident, am fost acuzat de omor din culpă,
 Acces rapid: (pag-1, pag-2, pag-3, pag-4, pag-5, pag-6, pag-7, pag-8, pag-9, pag-10, pag-11, pag-12, pag-13, pag-14, cerere contraexpertiză)

Acces rapid: (pag-1, pag-2, pag-3, pag-4, pag-5, pag-6, pag-7, pag-8, pag-9, pag-10, pag-11, pag-12, pag-13, pag-14, cerere contraexpertiză)

Acces rapid: (pag-1, pag-2, pag-3, pag-4, pag-5, pag-6, pag-7, pag-8, pag-9, pag-10, pag-11, pag-12, pag-13, pag-14, cerere contraexpertiză)

Acces rapid: (pag-1, pag-2, pag-3, pag-4, pag-5, pag-6, pag-7, pag-8, pag-9, pag-10, pag-11, pag-12, pag-13, pag-14, cerere contraexpertiză)

Acces rapid: (pag-1, pag-2, pag-3, pag-4, pag-5, pag-6, pag-7, pag-8, pag-9, pag-10, pag-11, pag-12, pag-13, pag-14, cerere contraexpertiză)

Acces rapid: (pag-1, pag-2, pag-3, pag-4, pag-5, pag-6, pag-7, pag-8, pag-9, pag-10, pag-11, pag-12, pag-13, pag-14, cerere contraexpertiză)

Acces rapid: (pag-1, pag-2, pag-3, pag-4, pag-5, pag-6, pag-7, pag-8, pag-9, pag-10, pag-11, pag-12, pag-13, pag-14, cerere contraexpertiză)

Acces rapid: (pag-1, pag-2, pag-3, pag-4, pag-5, pag-6, pag-7, pag-8, pag-9, pag-10, pag-11, pag-12, pag-13, pag-14, cerere contraexpertiză)

Acces rapid: (pag-1, pag-2, pag-3, pag-4, pag-5, pag-6, pag-7, pag-8, pag-9, pag-10, pag-11, pag-12, pag-13, pag-14, cerere contraexpertiză)

Acces rapid: (pag-1, pag-2, pag-3, pag-4, pag-5, pag-6, pag-7, pag-8, pag-9, pag-10, pag-11, pag-12, pag-13, pag-14, cerere contraexpertiză)

Acces rapid: (pag-1, pag-2, pag-3, pag-4, pag-5, pag-6, pag-7, pag-8, pag-9, pag-10, pag-11, pag-12, pag-13, pag-14, cerere contraexpertiză)

Acces rapid: (pag-1, pag-2, pag-3, pag-4, pag-5, pag-6, pag-7, pag-8, pag-9, pag-10, pag-11, pag-12, pag-13, pag-14, cerere contraexpertiză)

Acces rapid: (pag-1, pag-2, pag-3, pag-4, pag-5, pag-6, pag-7, pag-8, pag-9, pag-10, pag-11, pag-12, pag-13, pag-14, cerere contraexpertiză)

Acces rapid: (pag-1, pag-2, pag-3, pag-4, pag-5, pag-6, pag-7, pag-8, pag-9, pag-10, pag-11, pag-12, pag-13, pag-14, cerere contraexpertiză)

Fiind revoltat de acuzațiile care mi se aduc în această expertiză de mai sus, am făcut următoarea cerere, în care am solicitat o contraexpertiză care s-a aprobat, și am solicitat și un expert parte :
Acces rapid: (pag-1, pag-2, pag-3, pag-4, pag-5, pag-6, pag-7, pag-8, pag-9, pag-10, pag-11, pag-12, pag-13, pag-14, cerere contraexpertiză)


Toate informațiile cu care Dv. ve-ți avea bunăvoința a mă ajuta le vo-i adăuga în cel mai scurt timp pe pagină, și pentru aceasta împreună cu familia mea vă mulțumim anticipat și Dumnezeu să ne arate calea cea dreaptă.

Contact: tel: 0744-669-444, E-Mail: c_anicai@yahoo.fr

admin statistici